2010. szeptember 8., szerda

Selena Gomez & The Scene: A Year Without Rain

Nemrég láttam előzetest (azt hiszem pár napja), és teljesen abban a hitben voltam, hogy még jó darabig várni kell mire végig lehet nézni Selena videóklipjét. Aztán ma véletlenül rákerestem, és csodák csodája már egy ideje elérhető az új kisfilm.

Az új videóklip nagyon tetszik. Egyszerűen lenyűgöz a látvány világa (a megjelenő sivatag, a hegy, az ég, és az eső a végén sokat tesz a klipért), és Selena ruhája csodálatos. Már értem miért lett fashioniszta (remélem jól írtam:) ), vagyis van ízlése ruhák terén a lánynak... A dal szövege se rossz, tetszik, a leginkább az a hasonlat, amikor arról énekel, hogy "a day without you, like a year without rain", ami magyarul annyit tesz "egy nap nélküled, mint egy év eső nélkül". Igen szerelmes dal szaga van. De a többi hasonlat se rossz ("made this desert flowered again - újra virágoztatni ezt a sivatagot").

Selena hangja ebben a klipben valahogy más, mint az előzőekben. Vagy sokat fejlődött, vagy...


A "Naturally"-ben is nagyon jól énekelt. A klip is és a ruhái is tetszettek.


A Magyarországon forgatott "Round & Round" már nem nyerte el annyira a tetszésemet, de végül is az se lett olyan katasztrófális.


De az abszolút kedvenc Selena dal a "Tell Me Something". Nagyon megtetszett, mikor az "Another Cinderella Story" -ban ("Még egy hamupipőke történet"-ben) énekelt. Attól a kliptől mást vártam volna, de a dal mindent visz...(számomra), és mindenesetre a kisfilm egy kicsit viccesre sikeredett.



Természetesen a The Scene-ről sem szabad megfeledkezni, hiszen Selena társai, és nagy valószínűséggel nekik köszönhetjük a háttérzenét/zenét. Van tehetségük, és reméljük hallani fogunk tőlük még sok felejthetetlen, jó dalt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése