2012. november 24., szombat

Fun

Nyár elején, még a hosszú utazásom előtt, hallottam először a Fun együttes egyik dalát. Aztán ez a dal végigkísérte a nyaramat, és mire hazajöttem itthon is "aratott".

Nem gondoltam volna, ha ennyire tetszeni fog az együttes "Some Nights" nevű albuma, és a dalai. Szerintem nagyon jól sikerültek.

Az első dal, amit hallottam a "We Are Young". Akkor még nem igazán foglalkoztam azzal, hogy utána nézzek az együttesnek, mert sok dolgom volt, de nyáron a rádió sokat játszotta ezt a dalt is, így annyira hozzászoktam, hogy fura volt nem naponta hallani, mikor hazajöttem.

A "We Are Young" című dal klipje számomra még mindig fura...még most sem tudom igazán hova tenni. A dalt nagyon szeretem, sokat is énekeltük a nyáron.


Aztán itt van a másik nagy kedvenc is, mely a "Some Nights" introja:


Ha már szót ejtettem az introról, akkor szeretném megemlíteni a "Some Nights" című dalt is. Számomra egyszerűen hihetetlen, hogyan sikerült egy jó hangzású dalt megírni, meghangszerelni. 


A benne levő dob tetszik a legjobban, és a zongora sem semmi.  Persze, azt sem szabad elfelejteni, hogy az énekes tökéletesen tudja használni is a hangját és a dalhoz változtatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése