2010. szeptember 25., szombat

A hang???

Néhány éve keresem a HANGOT. Igen, így csupa nagy betűkkel. Sajnos eddig még nem jártam nagy sikerrel, de voltak páran akik súrolták a küszöböt. Hogy miért? Nem tudom, csak azt, hogy amit keresek egy jó magas női énekhang, valahol a szoprán és mezzoszoprán között helyezkedik el.

Leona Lewis:
Amikor először meghallottam Leona hangját egy pillanatra lefagytam. Annyira hibátlan volt ahogy előadta a "Bleeding Love"-ot. Később a "Better in Time" is megismételte a hatást, de a leginkább a Snow Patrol "Run" című dalának a feldolgozása vitte a pálmát.


Beyoncé:
Nem vagyok egy nagy Beyoncé ranjongó, a Destiny's Child-ban egyáltalán nem szerettem. Aztán nemrég (jó pár éve) az egyik díjátadón meghallottam, amint a "Listen" című dalt adta elő. Ebben a dalban olyan hangokat feszegetett, amit keresek.


Susan Boyle:
Amikor először néztem a Britain Got Talent-es klipet vártam, hogy vajon mi a különlegessége. Tud énekelni, nem tud...stb. dolgokon gondolkodtam. A zsűri és a közönség is furán nézett rá, amolyan "Ez meg mit keres itt" félén. Aztán elkezdett énekelni, és igen, meglepett mindenkit. Szépen elénekelte az "I dreamed a dream" című dalt. A hangja nagyon tetszik, de ellentétben az előző kettővel ő nem áll olyan közel az általam keresett hanghoz.


Egyelőre ennyi az eredmény, de nem adom fel. Keresem tovább, hátha... Talán mégis elmegyek az éneksuliba, ahova még elsős, vagy másodikos koromba hívtak (igaz azóta eltel jó pár év)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése