2010. szeptember 15., szerda

A nap kedvencei - 30 Seconds to Mars

Pontosabban az öcsém kedvencei a 30 Seconds to Mars-tól.

Először akkor hallottam róluk, mikor drága kis testvérem megkért valahogyan vadásszam le neki a "This is war" című dalt. Ki énekli...stb. Szerencsémre hamar rátaláltam, aztán következet a szüntelen 24 órás marathon. Pár hete reggeli zene hallgatás, nézés közben egyszer csak az MTV a "Kings&Queens"-t adta, és nagyon megtetszett a biciklis rész a klipben. Mintha az öcsém valahogy érzékelte volna, és azóta rengetegszer lehet a szobájából hallani az együttest, vagyis leginkább három dalát.

Vegyük őket sorba: vagyis a dobogósok, ugyanis a többi számukat ismeretlen okokból nem kedveli.

3. This is war:
Szerintem nagyon jól eltalálták a dalt.  A szöveg és a zene is tetszik. Jared-ék nagyon jól felénekelték a dalt.


2. Kings&Queens:
Igen, ezt is megemlítettem az elején. A klipet nagyon jól megcsinálták. Egyszerűen tetszik az egész.


1. Closer to the Edge:
A klip a legjobb. Az öcsém mutatta meg nekem. A körben "vonatozás", a rajongókon sétálás, falmászás a díszleten, utazás a rajongókon és egy kis fogócska, no meg "világ körüli út"  is helyt kapott a videóban. Annyira jó, hogy az már fáj...Ajánlom mindenkinek végignézni az egészet!


Összegezve az öcsém beletrafált, sikerül úgy választania, hogy még nekem is tetszenek a kedvencei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése