2010. szeptember 18., szombat

Premier: Camp Rock 2

Nem mehetek el amellett, hogy a Disney Channel egész nyáron a Camp Rock 2-t promotálta "Behind the scenes", dal ízelítők, filmklipek formájában a szeptemberi (mai) premier előtt. Úgy döntöttem megnézem a filmet és figyelemmel kísérem a dalok elosztását. Nos az eredmény számomra elég elkeserítő...

A Camp Rock első részét legalább kétszer láttam. Először kíváncsiságból, másodszor unaloműzésből néztem végig. A kedvencem a záró bulis jelenet belőle. A Camp Rock 2 meglepetésemre ma reggel ment le. Mivel épp azon az adón ment a tévé bele, belepillantottam miközben gyorsan elintéztem pár házimunkát. A nap második meglepetése akkor ért, amikor nemrég bekapcsoltam a tévét, és csatornaváltogatás közben megint rábukkantam. A tv újság átnézése után rájöttem ma most adják le harmadszorra...

És akkor most a történetről röviden:
A táborozók mennek/gyülekeznek a Camp Rock-ban, észreveszik a Sztár tábort (Camp Star), átmennek, páran "átigazolnak" (táborozók és dolgozók egyaránt), majd a főszereplők kis Camp Rock-os csoportja beáll nevelőnek. Aztán jön a párbaj felhívás, maga a megmérettetés és a végén a Happy End. A színészi játék elkeserített nem igazán érte el az első részben nyújtott alakításokat, és a történet is gagyira sikeredett egy kicsit. De legalább volt pár vicces jelenet.

A dalokról:
A filmben szereplő zenék (van pár jó, és találhatunk rosszat is)... A zenéknél elkövették azt a hibát, amit nem szeretek egy zenés filmben: egyes dalok túl sűrűn következtek egymás után. Az énekes jelenetek nagy részénél lejött, hogy playback-ről ment az előadás, ugyanis nem igazán megy a tátogás, a szereplőknek vagy (ami még rosszabb, és megengedhetetlen) a hangvágásnál követtek el pár szarvas hibát. Nagyon tud zavarni, ha nincs szinkronban a szöveg és az énekes "tátogása". Egy filmben általában megy a playback az éneklős jeleneteknél (mint a videóklipek forgatásánál), közben az aktuális előadó vagy tátog, vagy énekelget.

Az egyik legjobban az "It's On" című dal elődadásának jelenete sikerült. Nagyon jól kitalálták:
A jelenet a filmből van:


A dalhoz készült videoklip:

A párbajos dalok közül egyik dal sem tetszett. De be kell valljam mindkettő koreográfiája jó volt. A leginkább Demi és Joe duettje alatti emlékképek tetszettek. Nem lepődtem meg, hogy nem Demi-ék bandája nyert.

Camp Star: Tear It Down:

Demi és Joe: "What We Came Here For"


A záró dalról ("This is Our Song") már sokkal jobb a véleményem. Jobban eltalálták, és nagyon passzol hozzá a "tábortűz körül ül mindenki és énekel". Ez adja az egyik legnagyobb pozitív töltetet a filmnek. Illetve ezalatt a dal alatt jön a Happy End...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése