2010. augusztus 25., szerda

A nap videója: Maroon 5: Misery

Ma reggel is úgy kezdődött a napom, ahogy általában szokott. Reggeli híradó, majd zenecsatorna. Az első klip amivel szemben találtam magam az a Maroon 5 "Misery" című dalához készült vicces kis klip volt. Adam Levine-nel találtam szemben magam, utána leadták az "Airplanes" klipjét (amiről már korábban írtam). Kb. ennyi volt a jó zene. A későbbiekben majdnem sírtam, annyira szörnyű volt a műsor, de erről majd egy másik bejegyzés fog mesélni. A lényeg: sok ismétlés (mindennap reggel szinte percre pontosan ugyanazok a klipek), tehetségtelen előadók (bocsi, de az a Balogh Brigi nekem nem fekszik).

Visszatérve a Maroon 5-ra. Sosem volt kedvenc, valószínűleg nem is lesz, de a dalaik kb. 50-50%-ban tetszenek. A "Misery"-hez készült klip pedig egyszerűen annyira vicces, hogy már jó. Ezúttal nem a nőket verik össze, bántják meg, hanem fordítva, szegény Adam szenved. Megpofozzák, elütik, leütik, wc csészébe nyomják a fejét, rálőnek, késelik...(és még sorolhatnánk tovább), mindezt vicces közegben (amolyan Mr és Mrs. Smith-es játék). A klipben szereplő "G.I. Jane" karatemester nem más, mint Adam igazi barátnője.

A klip kötelező a felvidulni vágyóknak, illetve azoknak, akik tapasztaltak már rosszat (inkább nem részletezném miket) férfiaktól. Nevessük ki most mi az "erősebbik" nemet!

1 megjegyzés:

  1. 1. A csaj gyönyörű. De nagyon. Ilyen szeretnék lenni. Ilyen, hogy bakancsban van, meg farmerban, emg fonott copfban, mégis iszonyat szexi.
    2. Ez a közelmúltban a 2. klipp ahol extra erőszakos lányról van szó. Nekem ez kicsit sok. Bár ez kifigurázósabb mint az Eminemes. :)

    VálaszTörlés