2010. augusztus 5., csütörtök

Taylor Swift új dala: Mine

Mikor először hallottam Taylor Swift egyik dalát, arra gondoltam, pfff, egy újabb énekelni nem tudó tinik bálványa énekesnő. Aztán egyszer csak meghallgattam egy másik dalát, és egész jó, de nem a legjobb. Erre ma, neten barangolva rábukkantam a legújabb dalára, melynek címe: Mine ("enyém). Végig hallgattam, megfigyeltem a szöveget és arra a következtetésre jutottam, hogy sokat javult a hangja. A szöveg alapján azt mondanám szerelmes dal akar lenni, nem olyan gagyi, mint néhány előadónál.

Valószínűleg énektanár, sok gyakorlás és természetesen a korának a keze is benne van, ugyanis ahogyan idősödünk, egyre változik a hangunk, leginkább az énekhang. Ez a folyamat egészen 20 éves korig is eltarthat, és természetesen az énektanárok, szolféstanárok sokat segíthetnek rajta.

Egy szó mint száz, kellemes meglepetés ért. Megér egy misét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése