2010. augusztus 25., szerda

Christina Aguilera : Bionic

Elsőként azt a címet akartam adni, hogy Csalódás: Christina Aguilera - Bionic, de aztán meggondoltam magam. Nagyon szeretem Christinát, és a hangját is. Szerintem nagyon tehetséges, és csodálatosan tud énekelni, de a legutóbbi albumát bárcsak ne "követte" volna el. Nem egyedül  vagyok a  véleményemmel, mások is így gondolják ki indulva abból, hogy elhalasztotta az idén nyárra tervezett Bionic turnét, illetve abból, hogy a legújabb albumot alig 3 dollárért árulják egyes üzletekben.

Not myself tonight:
Akármennyire is próbálkoztam vele, nem tetszik a szövege, sem a zene. Ennél sokkal jobban tud énekelni, egy szóval nem ezt vártam. A hozzá készült klipben eléggé sok Lady Gaga-s vonást vélek felfedezni, akármennyire is azt állítja, hogy inkább Madonna előtt akart "tisztelegni".


You lost me:
Ez a dal már inkább Christina-s. Itt már jobban tetszik maga a szöveg és a zene is. A klip pedig (szerintem) nagyon jó lett. Az a véleményem, hogy ehhez a dalhoz ilyen egyszerű kis filmre van szükség. Egyedül csak Christina tűnik fel a videóban (később végül is egy férfi is, de neki csak egy részét látjuk), először egy üres szobában, majd egy kietlen tájon (? na jó, ezt nem igazán tudtam eldönteni mi akar lenni), és végül egy világos szobában/teremben látható.


Azért csak ezt a két dalt emeltem ki, mert talán így más is megérti mire is gondolok, de ha jön még ki videoklip akkor, a többiről is bővebben kifejtem majd a véleményemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése