2011. február 4., péntek

Napi horror: Elizabeth & the Catapult - Perfectly Perfect

A héten volt időm és rátaláltam egy "gyöngyszemre". Az ember első érzése mikor végignézi az, hogy valami horrort néz...
Az együttes 2004-ben alakult Brooklyni zenei stílusuk pop/rock.

A "Perfectly Perfect" című dalhoz készült videoklip engem egy horror filmre emlékeztet. Nem tudom, de nekem nem jön be. Ha lenne egy kisebb testvérem, vagy gyerekem akkor nem hagynám, hogy belenézzen, mert tuti rémálmaik lennének.



Gondoltam, hogy ne írjak csak rosszat az együttesről megnézem még egy klipjüket, mely a "You and Me" című dalukhoz készült, de tévedtem. Eléggé fura bandának tartom őket, erről tanúskodik ez a klip is.



Tovább próbálkoztam, és találtam még egy klipet, mely a "Race You" című dalhoz készült. Ez már egy fokkal jobb, mint az előző kettő, de még mindig nem az igazi.



A szöveg alapján a bandát egy erős 4-esre osztályoznám, a klipjeik alapján egy nagyon (de tényleg nagyon) gyenge kettesre.

2 megjegyzés:

  1. A 2. a legjobb, nekem tetszik, hogy fura. :D Valószínűleg ez a koncepció, az ilyen bandáktól ez nem meglepő.

    VálaszTörlés
  2. Összességében nekem is tetszik benne az, hogy furák...

    VálaszTörlés