2010. október 30., szombat

Megasztár 5 - Somebody to love

A Megasztár 5 története során talán az első pozitív csalódás ért. Eddig még soha nem néztem végig a teljes műsort, most is csak a szerencsén múlt, hogy pont átkapcsoltam. A felkonferálásnál, mikor meghallottam, hogy Queen szám, gondoltam végighallgatom annak ellenére, hogy Tolvai Renáta nemrégiben olyan csúfosan előadta a "Show Must Go On" című dalt tőlük (ezt nem is említem többször, mert sírhatnékom támad, olyan rossz volt).

Ezúttal kellemes csalódás ért, igaz a végén nem igazán tetszett Melinda és Attila része, de közben nem is voltak olyan rosszak. A kórus egyértelműen emelte az előadás színvonalát, és Giorgio illetve Anna nagyon tetszettek (talán ők a két legtehetségesebb előadók, és most leírva ezt, valószínűleg őket fogják a leghamarabb kiejteni, hiszen ebben a műsorban a tehetség nem számít, pedig elméletileg éppen arról szólna...Az előző "évadokban" is mindig az ment ki elsőre, aki tudott is valamit, és nyert olyan, akinek talán nem is kellett volna - tisztelet a kivételnek.). A koreográfia kicsit gagyi volt, pedig olyan jól indult, de a végére elszerencsétlenkedték, vagy eleve így tervezte a koreográfusuk (ebben az esetben nem ártana keresni egy másikat), nem ártana többet gyakorolni a legközelebbi adásra a koreográfiát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése