2010. október 16., szombat

Enrique Iglesias ft. Nicole Scherzinger - Heartbeat

A napokban futottam össze Enrique legújabb klipjével. Soha nem voltam egy nagy rajongója, de elhallgatva ezt a dalt nem is leszek. A kedvenc dalom tőle a "Hero" és  vele kb. be is zárul a kör (na jó a "Do you Know"-t még csípem).

Hero:
Nem tudom miért szerettem meg annyira. De el kell ismernem, hogy nagyon tetszik a zene, a szöveg és a klip is.



Az új dal engem idegesít. Túl sok benne a "I can feel your heartbeat", illetve a szövege számomra semmit mondó. A legjobban a klip tetszik, vagyis az alkalmazott effektek, színek. Mikor meglátom megborzongok. Nekem nagyon, de nagyon bejön. A klipért hajlandó vagyok majdnem végig hallgatni a dalt is (melyet egy idő után lenémítom...). Amúgy Enrique és Nicole duettje nem rossz. Passzol a hangjuk, de még ez sem szeretteti meg velem jobban a dalt. A klipben hatalmasat alakítanak, elbűvölnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése