2011. április 10., vasárnap

Premier: Britney Spears - Till The World Ends

Eredetileg nem terveztem, hogy írok Britney legújabb klipjéről, de mikor végignéztem meggondoltam magam. A klip elég hamar kijött a "Hold It Against Me" után, ezért nem akartam írni róla, de rájöttem, hogy nem hagyhatom ki. Miért is nem? Mert végig az járt a fejemben, hogy azért adták ki kicsivel több mint 1 hónappal az előző klip után, mert valamelyik világ végés, földinváziós film bekérte/beválasztotta dalnak és promotálni akarják ezzel azt is....nem tudom

A klipben összeomlik minden, míg néhány tucat ember a csatornákon keresztül a föld alá jutva elkezd egy "piszkos" partit. A klip olyan néhány tekintetben, mintha a "I'm Slave 4 You" kisfilmje lenne. Ugyanúgy ott a lámpás fal, az előtte való vonaglás, és a közös tánc. Szóval igen, megint nagyon eredetit alkottak...pedig másképp is meg lehetett volna oldani.

 "I'm Slave 4 You" klipje sok-sok évvel ezelőttről.


Egyetlen nagy pozítivuma az egésznek az, hogy Britney végre tényleg a réginek tűnik, felszabadult. Mintha a pár évvel ezelőtti kiakadós, padlón levős időszak nem is lett volna. A dalt eredetileg Keisha (a másik jó madár) írta, és átadta Britney-nek a lehetőséget, hogy felénekelje...

"Till The World Ends"

1 megjegyzés: