2011. október 25., kedd

Nickelback: új dalok

Kb. 1 hónapja jelent meg a Nickelback két új dala az albumokról, mely november 21-én jelenik meg.
A két dal mondhatnánk tűz és víz. Az együttes tagjai úgy néz ki nagyon is kedveskedni akartak a rajongóiknak, hiszen egyszerre két új dallal is betámadták őket, ráadásul mind kettő a meghirdetett eredeti határidő előtt került a rádiókban lejátszásra...gondolom most sok rajongó el van alélva.

Az új albumot viszonylag rövid idő alatt sikerült megírniuk és felvenniük ezért nagyon is kíváncsi leszek milyen lesz a végeredmény. Remélem nem csalódok, úgy mint Avril-ben. Nem mellesleg van pár dal, ami a cím alapján felkeltette az érdeklődésem, így minden bizonnyal foglalkozom még a fiúkkal.

A "Bottoms Up" kicsit rockosabb. Az elején nem tetszett annyira, de egyszer csak megszerettem...azóta is mindig eszembe jut a dal címe és néha azon kapom magam, hogy dúdolom is. Szerintem nem is sikerült olyan rosszra.

Bottoms Up

A másik dal a "When We Stand Together". Ez már kicsit más stílust képvisel, mint az eddigi dalok. De a mondani valója mégis nagyon is tanulságos. Személy szerint nekem ez a kedvencem. Mikor először meghallottam valahogy beleragadt a dallam az ember fülébe.

When We Stand Togheter.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése